Felanmälan

Våra duktiga servicetekniker behandlar din anmälan så snabbt som möjligt och du kommer bli kontaktad för åtgärd! För att säkerställa att du får rätt hjälp ser vi gärna att du fyller i formuläret så detaljerat som möjligt.

    Resultat kundenkät 2022 - Guab
    1286
    post-template-default,single,single-post,postid-1286,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.1.1.1.1.1553591510,qode-theme-ver-17.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
     

    Resultat kundenkät 2022

    Resultat kundenkät 2022

    Årets kundenkät skickades ut i april 2022 och besvarades av 82% (62%) av GUABs kunder,  en svarsfrekvens vi är mycket nöjda med.

    I genomsnitt gav våra kunder följande betyg på GUAB (förra mätningens resultat inom parantes):

    • Är du nöjd med utfört arbete?
      Betyg 9,1 (8,9)
    • Är du nöjd med vårt bemötande?
      Betyg 9,5 (9,4)
    • Tycker du att vi håller överenskommen tid?
      Betyg 9,1 (9,0)
    • Skulle du kunna rekommendera oss till andra?
      Betyg 9,5 (9,4)
    • Får du önskad återkoppling efter utfört uppdrag?
      Betyg 8,6 (8,2)
    • Saknar du någon tjänst eller service från GUAB idag?
      E faktura / Snyggare årsredovisning
      Kundportal
      Digital journal på utfört arbete
      Förbättrad enkät med följdfrågor för att förklara ett lågt betyg
      information om hela GUABs tjänsteutbud

    Betyg 1 = inte alls

    Betyg 10 = ja, absolut

    I det kontinuerliga arbetet att förbättra kvalitet och service till våra kunder kommer vi  fortsätta genomföra en kundenkät vartannat år för att mäta och följa upp målet för kundnöjdhet.