Felanmälan

Våra duktiga servicetekniker behandlar din anmälan så snabbt som möjligt och du kommer bli kontaktad för åtgärd! För att säkerställa att du får rätt hjälp ser vi gärna att du fyller i formuläret så detaljerat som möjligt.

    Resultat kundenkät 2024 - Guab
    1342
    post-template-default,single,single-post,postid-1342,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_with_content,width_470,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.1.1.1.1.1553591510,qode-theme-ver-17.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
     

    Resultat kundenkät 2024

    Resultat kundenkät 2024

    Årets kundenkät skickades ut i april 2024 och besvarades av 64% (82%) av GUABs kunder,  en svarsfrekvens vi är nöjda med.

    I genomsnitt gav våra kunder följande betyg på GUAB (förra mätningens resultat inom parantes):

    • Är du nöjd med utfört arbete?
      Betyg 9,4 (9,1)
    • Är du nöjd med vårt bemötande?
      Betyg 9,7 (9,5)
    • Tycker du att vi håller överenskommen tid?
      Betyg 9,3 (9,1)
    • Skulle du kunna rekommendera oss till andra?
      Betyg 9,7 (9,5)
    • Får du önskad återkoppling efter utfört uppdrag?
      Betyg 8,5 (8,6)
    • Saknar du någon tjänst eller service från GUAB idag?
      Enkel prismodell för extraarbeten
      Digital portal för att kunna följa pågående arbeten
      Information om vilka tjänster GUAB kan utföra
      Uppmärkning av akutnummer i porten

     

    Betyg 1 = inte alls

    Betyg 10 = ja, absolut

     

    I det kontinuerliga arbetet att förbättra kvalitet och service till våra kunder kommer vi  fortsätta genomföra en kundenkät vartannat år för att mäta och följa upp målet för kundnöjdhet.